Subject: C-592/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 11:36:53 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/451
Kohtuasja number: C-592/24
Vastuse kuupäev: 29.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: erinev kohtlemine; samasse kontserni kuuluvate äriühingute
maksustamine; teises liikmesriigis asuv emaettevõtja ja/või vaheastme
valdusühingud; ühine maksukohustuslane; ühise maksukohustuslase süsteemi
ühtsus
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 54

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7824

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium