Subject: C-523/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 13:45:25 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/435
Kohtuasja number: C-523/24
Vastuse kuupäev: 11.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avalike vahendite tagasinõudmise menetlus; Euroopa Liidu
finantshuvid; finantshuve kahjustavad pettused; kooskõla ühenduse
õigusega; raamatupidamiskohustus; amnestia
Õiguslikud vormid: EIÕK artikkel 6; ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; ELL
artikkel 4; EL põhiõiguste harta artikkel 20; EL põhiõiguste harta
artikkel 21; EL põhiõiguste harta artikkel 47; ELTL artikkel 325; määrus
(EÜ, Euratom) nr 2988/95

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7808

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium