Subject: Webdesktop: Ametlik kiri - rikkumismenetlused nr 2024/0218-0219
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Virge Aasa", "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 11:55:01 +0300

Reg. number: 15.3-4/5970-1
Reg. kuupäev: 26.09.2024

Tere

Edastan Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud ametliku kirja, 
milles juhitakse tähelepanu, et Eesti ei ole komisjoni teavitanud järgnevate 
direktiivide ülevõtmisest Eesti õigusesse:

1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2022/2464, 14. detsember 
2022, millega muudetakse määrust (EL) nr 537/2014, direktiivi 2004/109/EÜ, 
direktiivi 2006/43/EÜ ja direktiivi 2013/34/EL seoses äriühingute 
kestlikkusaruandlusega (rikkumismenetlus 2024/0218, Rahandusministeerium);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2023/2413, 18. oktoober 
2023, millega muudetakse direktiivi (EL) 2018/2001, määrust (EL) 2018/1999 
ja direktiivi 98/70/EÜ seoses taastuvatest energiaallikatest toodetud 
energia kasutamise edendamisega ning tunnistatakse kehtetuks nõukogu 
direktiiv (EL) 2015/652 (rikkumismenetlus 2024/0219, Kliimaministeerium).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 18. 
oktoobriks 2024 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]