Subject: C-565/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 11:39:23 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/426
Kohtuasja number: C-565/24
Vastuse kuupäev: 08.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaks; käibemaksu erikorra kohaldamine reisibüroode
tegevuse suhtes; käibemaksuga maksustamise erikord; ettevõtja korraldatud
ringsõit väljaspool ettevõtja äriruume
Õiguslikud vormid: direktiiv 77/388/EMÜ; direktiiv 85/577/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7799

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium