Subject: C-539/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 11:56:29 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/410
Kohtuasja number: C-539/24
Vastuse kuupäev: 01.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aegumistähtajad menetluses; Euroopa Liidu finantshuvid;
karistusmakse; projektide rahastamine; riigi poolt kaasrahastatavad
kulutused; toetuse täieliku või osalise tagasimaksmise kohustus; toetused;
tähtaja arvestamine
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ, Euratom) nr 2988/95

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7783

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium