Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 71339202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 16 Sep 2024 14:18:59 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 71339202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8306994&turva=7d962ac3ec26c91a61a5339c9ce12f06> 
&teade=8306994&turva=7d962ac3ec26c91a61a5339c9ce12f06

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 71339202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8306994&turva=7d962ac3ec26c91a61a5339c9ce12f06> 
&teade=8306994&turva=7d962ac3ec26c91a61a5339c9ce12f06

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8306994&turva=7d962ac3ec26c91a61a5339c9ce12f06> 
&teade=8306994&turva=7d962ac3ec26c91a61a5339c9ce12f06

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court