Subject: EstVCA pöördumine seoses riigikaitsemaksu kehtestamisega äriühingutele
From: "Kadri Lindpere" <[email-masked]>
To: "Kristen Michal", "Riigikantselei",Jürgen Ligi, "RAM Info"
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 07:42:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud peaminister ja rahandusminister

MTÜ Eesti Era- ja Riskikapitali Assotsiatsioon ja selle liikmed on jälginud 
diskussioone riigikaitsemaksu kehtestamise ja sellega seotud alternatiivsete 
maksustamise aluste teemal. Soovime käesolevaga esitada EstVCA seisukohad, 
juhtides tähelepanu olulistele kitsaskohtadele, mida hiljuti tehtud 
ettepanekute puhul näeme.

Manusest leiate meiepoolse pöördumise.

Lugupidamisega

KADRI LINDPERE

Managing Director

Estonian Private Equity & Venture Capital Association

Maakri 30 / Tallinn 10145 / Estonia

T: +372 505 1239

www.estvca.ee <http://www.estvca.ee>

  <https://media.voog.com/0000/0035/9563/photos/estvca-logo-gray.png>