Subject: C-515/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 13:49:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/402
Kohtuasja number: C-515/24
Vastuse kuupäev: 25.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaksu mahaarvamise piirangud; sisendkäibemaksu
mahaarvamise õigus; standstill-tingimuse kohaldamisala
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv 77/388/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7775

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium