Subject: C-428/24 ja C-476/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 16:40:12 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/403
Kohtuasja number: C-428/24 ja C-476/24
Vastuse kuupäev: 25.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: piiravad meetmed; rahaliste vahendite ja majandusressursside
külmutamine; usaldushaldus; Venemaa vastu suunatud piiravad meetmed seoses
olukorraga Ukrainas; varade külmutamine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 269/2014; määrus (EL) nr 476/2014; otsus
2014/145/ÜVJP; rakendusmäärus (EL) nr 2022/396; rakendusmäärus (EL) nr
2033/878

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7776

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium