Subject: C-519/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 12:45:05 +0300

Adressaadid: , [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/401
Kohtuasja number: C-519/24
Vastuse kuupäev: 25.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: diskrimineerimiskeeld; heitkogustega kauplemise süsteemi
kuuluvad käitise käitajad; kasvuhoonegaaside saastekvootidega kauplemise
süsteem; maksustamine; omandiõigus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/87/EÜ; direktiiv 96/61/EÜ; EIÕK artikkel
14; EIÕK esimene lisaprotokoll, artikkel 1; EL põhiõiguste harta artikkel
17; EL põhiõiguste harta artikkel 21; ELTL artikkel 18; ELTL artikkel 49;
ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7774

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium