Subject: e-arvete leht
From: Külli Solo <[email-masked]>
To: "Merily Talvet"
Cc: "RAM Info"
Date: Thu, 5 Sep 2024 15:42:21 +0300

Tere

Kirjutan Teile Maksu- ja Tolliametist seoses Rahandusministeeriumi
kodulehel oleva
<https://www.fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigi-raamatupidamine/e-arved
> e-arvete lehega.

Meie kliendid pöörduvad MTA poole e-arvete teemaliste küsimustega ning
suuname nad info saamiseks Rahandusministeeriumi e-arvete lehele.

Kahjuks on
<https://www.fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigi-raamatupidamine/e-arved
> e-arvete lehel vananenud info (ca 5 aasta tagune) ning väga oleks vaja
lehe ajakohastamist kuna infovajadus klientide poolt järjest suureneb.

Palun suunake palve uuendada
<https://www.fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/riigi-raamatupidamine/e-arved
> e-arvete lehte õigele inimesele või üksusele.

Tänades ja tervitades

Külli Solo

Maksu- ja Tolliamet | andmepõhise aruandluse projektijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 56255066

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.