Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 30 Aug 2024 08:56:44 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08315 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Muuga küla, Pihlamarja tee 8, Harju 
maakond, Viimsi vald, Muuga küla, Pihlamarja tee 8, Harju maakond, Viimsi 
vald, Muuga küla, Pihlamarja tee 8, Harju maakond, Viimsi vald, Muuga küla, 
Pihlamarja tee 8 (Üksikelamu, Veetoru, Kanalisatsioonitoru, Piirdeaed) ja 
soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Kaasame ehitusseadustiku § 42 lõike 6 kohaselt 
kinnistu Muuga küla, Pihlamarja tee omaniku ehitusloa menetlusse.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27092320> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ERETH AASNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister