Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 61968202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 27 Aug 2024 20:30:46 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 61968202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8282314&turva=de4a1689d398b62b21edfa8304cfdd08> 
&teade=8282314&turva=de4a1689d398b62b21edfa8304cfdd08

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 61968202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8282314&turva=de4a1689d398b62b21edfa8304cfdd08> 
&teade=8282314&turva=de4a1689d398b62b21edfa8304cfdd08

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8282314&turva=de4a1689d398b62b21edfa8304cfdd08> 
&teade=8282314&turva=de4a1689d398b62b21edfa8304cfdd08

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court