Subject: C-475/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 14:47:46 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/373
Kohtuasja number: C-475/24
Vastuse kuupäev: 09.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: maksualased süüteod; ne bis in idem põhimõte; õigus õiglasele
kohtulikule arutamisele; õiguskindluse ja õiguspärase ootuse põhimõte;
tõendite hindamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel
47; EL põhiõiguste harta artikkel 50

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7746

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium