Subject: C-490/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 16:18:48 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/374
Kohtuasja number: C-490/24
Vastuse kuupäev: 10.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kahjuhüvitise saamise õigus; kindlustusjuhtum; liiklusõnnetuse
kahju hüvitamine; mootorsõidukite kasutamise tsiviilvastutuskindlustus;
mõiste "juht"
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/103/EÜ; direktiiv 84/5/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7747

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium