Subject: Re: Teabenõue
From: "Margus Hanno Murakas" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Cc: "RAM Press"
Date: Mon, 19 Aug 2024 12:05:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Võtan tähtaja pikendamise teadmiseks.
Teatasite, et «KOV-ide kohta sellises detailsuse infot meil ei ole
võimalik anda. Ka 2024. a avaliku sektori töötajate arv oleks poole aasta
pealt eksitav. Arvestus käib aasta keskmise kohta ja info koondatakse
2025. aasta suveks. Võlaõiguslike lepingute infot tuleks teil küsida otse
asutustest.»
Avaliku teabe seadus §9 lg 2 ütleb, et «Teabevaldaja ametnik või töötaja
on kohustatud igakülgselt abistama teabenõudjat teabenõude esitamisel ning
teabenõudjale vajaliku teabe, selle asukoha ja teabenõudjale sobivamate
võimalike juurdepääsuviiside väljaselgitamisel.»
Sellest tulenevalt palume viidata, millise täpsusastmega info
rahandusministeeriumil teabevaldajana on. Soovime võimalikult ligilähedast
infot teabenõudes soovitud infole.
Näiteks kui teil on info riigiteenistujate arvu kohta asutuses ja teist
tüüpi lepingutega töötajate arvu kohta on info koondina, siis palun saatke
maksimaalse võimaliku täpsusega info.
Palun saatke info ka 2024. a I PA avaliku sektori töötajate (lisaks
põhipalk ja kogupalk) kohta. Postimees ei küsi selle juurde hinnanguid,
soovime vaid numbreid, seetõttu jääb väide eksitamisest arusaamatuks.
Lugupidamisega
Margus Hanno
  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 19, 2024 11:21 AM
To: Margus Hanno Murakas <[email-masked]>
Subject: Teabenõue

Tere!

Soovime vastamise tähtaega pikendada 26.08.2024.

Pealkiri: Teabenõue Postimehest

Registreerimise kuupäev: 02.08.2024

Registreerimise number: 1.4-1/3515-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.