Subject: C-471/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 16:12:26 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/367
Kohtuasja number: C-471/24
Vastuse kuupäev: 28.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased lepingutingimused; ebaõiglased tingimused
tarbijalepingutes; intressimäära muutmine; lepinguosaliste lepingust
tulenevate õiguste ja kohustuste tasakaalustamatus
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7740

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium