Subject: C-384/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 16:31:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/352
Kohtuasja number: C-384/24
Vastuse kuupäev: 23.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: finantssanktsioonid; kaebeõigus; Venemaa vastu suunatud
piiravad meetmed seoses olukorraga Ukrainas
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL põhiõiguste harta artikkel 47; ELTL
artikkel 57; määrus (EL) nr 269/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7725

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium