Subject: C-437/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 14:47:16 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/351
Kohtuasja number: C-437/24
Vastuse kuupäev: 16.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ettenägematud asjaolud; hasartmängude korraldamine;
hasartmängukontsessioon; kontsessioonilepingute sõlmimine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/23/EL; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel
56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7724

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium