Subject: Arvamus_väärtpaberituru_seaduse_muutmise_ja_sellega_seonduvalt_teiste_seaduste_muutmise_seaduse_eelnõule.asice
From: "Marina Liivaste" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 26 Jul 2024 14:25:08 +0300

Teie 20.06.2024 nr 1.1-10.1/2928

Meie 26.07.2024 nr 6-9/015924-1

Tere!

Maksu- ja Tolliamet edastab arvamuse väärtpaberituru seaduse ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise eelnõule (tuletisinstrumentide
regulatsioon).

Lugupidamisega

Marina Liivaste

Maksu- ja Tolliameti dokumendihaldur

676 3500

[email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.