Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 54777202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 18 Jul 2024 14:53:44 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 54777202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8234292&turva=4d899d325df9aacaf5981b2745825c67> 
&teade=8234292&turva=4d899d325df9aacaf5981b2745825c67

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 54777202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8234292&turva=4d899d325df9aacaf5981b2745825c67> 
&teade=8234292&turva=4d899d325df9aacaf5981b2745825c67

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8234292&turva=4d899d325df9aacaf5981b2745825c67> 
&teade=8234292&turva=4d899d325df9aacaf5981b2745825c67

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court