Subject: C-392/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 15:09:29 +0300

Adressaadid: [email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/324
Kohtuasja number: C-392/24
Vastuse kuupäev: 31.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: erinev kohtlemine; riigiabi; taastuvatest energiaallikatest
toodetud energia kasutamise edendamine; täiendav maksukohustus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv 2018/2001/EL;
direktiiv (EL) 2019/944; ELTL artikkel 101; ELTL artikkel 107; ELTL
artikkel 108; ELTL artikkel 191; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 56; ELTL
artikkel 63; määrus (EL) 2019/943; määrus (EL) 2021/1119; määrus (EL)
2022/1854

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7697

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium