Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 52906202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 15 Jul 2024 12:48:38 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 52906202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8229250&turva=6593b9259187daba49fb4151fbddb50c> 
&teade=8229250&turva=6593b9259187daba49fb4151fbddb50c

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 52906202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8229250&turva=6593b9259187daba49fb4151fbddb50c> 
&teade=8229250&turva=6593b9259187daba49fb4151fbddb50c

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8229250&turva=6593b9259187daba49fb4151fbddb50c> 
&teade=8229250&turva=6593b9259187daba49fb4151fbddb50c

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court