Subject: C-379/24 ja C-380/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 12:11:33 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/309
Kohtuasja number: C-379/24 ja C-380/24
Vastuse kuupäev: 26.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaks; käibemaksu puudutavate erandite säilitamine
riigisisestes õigusaktides; maksuvabastus; maksuvabastus teatava avalikes
huvides tegutsemise puhul; teenuste osutamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7682

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium