Subject: C-386/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 12:35:39 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/305
Kohtuasja number: C-386/24
Vastuse kuupäev: 25.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: energiatooted; maksulao pidamise luba; veeldatud naftagaas
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/123/EÜ; direktiiv 2008/118/EÜ; ELTL
artikkel 101; ELTL artikkel 102; ELTL artikkel 104; ELTL artikkel 105;
ELTL artikkel 106

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7678

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium