Subject: C-370/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 17:39:57 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/300
Kohtuasja number: C-370/24
Vastuse kuupäev: 24.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: liiklusõnnetuse tagajärjel tekkinud kahju hüvitamine;
tõendamiskoormis; varastatud sõiduk
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/103/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7673

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium