Subject: C-401/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 15:06:34 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/306
Kohtuasja number: C-401/24
Vastuse kuupäev: 25.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hüvitise maksmine; riigiabi; tagasimakse; teenuste tasuta
osutamine; õigus saada hüvitist saamata jäänud tulu eest
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 107; ELTL artikkel 108; määrus (EL) nr
2015/1589; määrus (EÜ) nr 794/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7679

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium