Subject: C-375/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 14:48:21 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/296
Kohtuasja number: C-375/24
Vastuse kuupäev: 23.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kombineeritud nomenklatuur; käibemaks; rubriigikood; toodete
rubriikidesse paigutamine; vähendatud maksumäär
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; määrus (EMÜ) nr 2658/87
(kombineeritud nomenklatuur); rakendusmäärus (EL) 2018/1602

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7669

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium