Subject: C-358/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 14:26:48 +0300

Adressaadid: [email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/294
Kohtuasja number: C-358/24
Vastuse kuupäev: 23.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kõrgete energiahindadega seotud erakorralised sekkumismeetmed;
riigiabi; ajutine solidaarsuspanus
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 15; EL põhiõiguste harta
artikkel 16; EL põhiõiguste harta artikkel 17; EL põhiõiguste harta
artikkel 20; EL põhiõiguste harta artikkel 21; ELTL artikkel 107; ELTL
artikkel 108; ELTL artikkel 110; ELTL artikkel 122; ELTL artikkel 30; ELTL
artikkel 49; ELTL artikkel 56; määrus (EL) 2022/1854

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7667

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium