Subject: C-347/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 14:27:18 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/281
Kohtuasja number: C-347/24
Vastuse kuupäev: 17.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avalik ettevõtja; direktiivi kohaldamine; hankija staatus;
riigihankeõiguse kohaldamisala; teenuste riigihankelepingud; vee-,
energeetika-, transpordi- ja postiteenuste riigihanked
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/23/EL; direktiiv 2014/24/EL; direktiiv
2014/25/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7654

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium