Subject: E-10/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 12:02:41 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/267
Kohtuasja number: E-10/24
Vastuse kuupäev: 16.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: juhtimisvastutus ja kontrollifunktsioonid; krediidiasutus;
kriteeriumid; määruse hilinenud ülevõtmine; töötajad, kelle ametialane
tegevus mõjutab märkimisväärselt krediidiasutuse või investeerimisühingu
riskiprofiil
Õiguslikud vormid: delegeeritud määrus (EL) 2021/923; direktiiv
2013/36/EL; EMP lepingu artikkel 7

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7640

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium