Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 48380202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 26 Jun 2024 21:28:42 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 48380202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8206690&turva=0df795c1b3ffb1ebe746addea24c4719> 
&teade=8206690&turva=0df795c1b3ffb1ebe746addea24c4719

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 48380202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8206690&turva=0df795c1b3ffb1ebe746addea24c4719> 
&teade=8206690&turva=0df795c1b3ffb1ebe746addea24c4719

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8206690&turva=0df795c1b3ffb1ebe746addea24c4719> 
&teade=8206690&turva=0df795c1b3ffb1ebe746addea24c4719

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court