Subject: 1-8/475-1 Väärtpaberituru seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise eelnõu kooskõlastamiseks esitamine (tuletisinstrumentide regulatsioon): vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 27 Jun 2024 12:15:36 +0300

Lugupeetud Rahandusministeerium

Seoses väärtpaberituru seaduse jt seaduste muutmise seaduse eelnõuga anname 
teada, et advokatuuri finantsõiguse komisjon soovib eelnõu osas kindlasti 
arvamust avaldada, aga arvestades eelnõu dokumentide mahtu ja puhkuste 
perioodi, palume arvamuse andmiseks tähtaja pikendust kuni 31.08.2024. Kui 
see kuupäev on liiga hiline, palun andke teada teiepoolne maksimaalne 
tähtaeg.

Lugupidamisega

Merit Aavekukk-Tamm

jurist

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Väärtpaberituru seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste 
muutmise eelnõu kooskõlastamiseks esitamine (tuletisinstrumentide 
regulatsioon)

Registreerimise kuupäev: 20.06.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/2928-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use. 
<http://email.mg.advokatuur.ee/o/eJxMzk1OxDAMQOHTNDsqx3GTeJHFCFjMlhu4tTuNIC3qz5wfITYc4D19t_a9bLt82JecpvfT2v2tZCKITgtRGIOz4pNnSpwI3VKmiIqztzCDZ_Kqc2TGMWs2Yx3B1YKABBETsB9C7NM0sCehAHlMQ6aOoD160ef2Ked17b2Za3Yc8rCXqqULr9jPMYxRphzEKzJ6mkQ6Avnj9p4H6MK720td560j2GWRVa-j1bUep9ler_b7PcvtX-KeBX8CAAD__zKcSDA>