Subject: C-313/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 19:59:00 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/256
Kohtuasja number: C-313/24
Vastuse kuupäev: 03.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hankelepingu sõlmimine; keeld sõlmida lepinguid ettevõtjatega,
kes tegutsevad Vene kodaniku ?nimel või suuniste alu"; piiravad meetmed;
Venemaa vastu suunatud piiravad meetmed seoses olukorraga Ukrainas
Õiguslikud vormid: määrus (EL) 2022/576; määrus (EÜ) nr 833/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7629

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium