Subject: E-5/24
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 15:50:46 +0300

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/247
Kohtuasja number: E-5/24
Vastuse kuupäev: 25.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: aktsionäride isiku tuvastamine, teabe edastamine ja õiguste
kasutamine; miinimumnõuded; määruse hilinenud ülevõtmine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2007/36/EÜ; rakendusmäärus (EL) 2018/1212

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7620

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium