Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0601 - "Pühade ja tähtpäevade seaduse muutmise seaduse eelnõu (453 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 7 Jun 2024 10:03:58 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0601 - Pühade ja tähtpäevade seaduse muutmise 
seaduse eelnõu (453 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 7.6.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Justiitsministeerium

Tähtaeg: 20.06.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/7d53ff6d-b2ae-41ff-8b12-346bfcce3bdb
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/7d53ff6d-b2ae-41ff-8b12-346bfcce3bdb?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main