Subject: NB! Seisukoht seoses Kliimaministri määrusega "Keskkonnaministri 27. detsembri 2016. a määruse nr 87 muutmiseks"
From: <[email-masked]>
To: Mart Võrklaev
Cc: "RAM Info"
Date: Wed, 5 Jun 2024 09:43:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud minister!

Kliimaministeerium on saatnud teile vastamistähtajaga 07.06.2024. a
arvamuse avaldamiseks Kliimaministri määruse „Keskkonnaministri 27.
detsembri 2016. a määruse nr 87 „Kaevandamisega rikutud ja mahajäetud
turbaalade ning kaevandamiseks sobivate turbaalade nimekiri“ eelnõu.

Palume tungivalt jätta eelnõu kooskõlastamata, kuna see mõjutab otseselt
toiduga varustatuse julgeolekut ja ohutust, toetab agressorriigi majandust
ning ei täida kliimaeesmärke kuna suurendab oluliselt heited tootmise
teistes etappides. Eelnõu muutmine ei ole praeguses faasis põhjendatud
kuna sellega kaasnev otsene majanduslik kahju sektorile on
ebaproportsionaalselt suur, see on vastuolus riigi eesmärkidega Teie
valdkonnas, hea õigustavaga ja tekitab ebavõrdust. Täpsemad põhjendused ja
lisainfo on toodud lisatud kirjas.

Lugupidamisega,

Erki Niitlaan

MTÜ Eesti Turbaliit

Keskkonna- ja kliima nõunik

Tel + 372 55 27 327