Subject: C-261/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 10:27:56 +0300

Adressaadid: [email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/236
Kohtuasja number: C-261/24
Vastuse kuupäev: 18.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: diskrimineerivad maksusätted; elektrienergia tootmine; energia
tootmine taastuvatest energiaallikatest; erinev maksustamine; riigiabi;
tulumaks; täiendav maksukohustus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv 2018/2001/EL;
direktiiv (EL) 2019/944; EL põhiõiguste harta artikkel 17; ELTL artikkel
107; ELTL artikkel 108; ELTL artikkel 191; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel
56; ELTL artikkel 63; määrus (EL) 2019/943; määrus (EL) 2021/1119; määrus
(EL) 2022/1854

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7609

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium