Subject: C-278/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 10:47:18 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/237
Kohtuasja number: C-278/24
Vastuse kuupäev: 18.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaks; käibemaksu tasumise solidaarne vastutus; maksuvõlg;
äriühingu juhatuse liikme vastutus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; ELL artikkel 2; EL põhiõiguste
harta artikkel 17; EL põhiõiguste harta artikkel 41; EL põhiõiguste harta
artikkel 47; ELTL artikkel 325

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7610

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium