Subject: C-277/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 13:02:17 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/229
Kohtuasja number: C-277/24
Vastuse kuupäev: 14.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: füüsiline isik; maksukohustuse kindlaksmääramine;
maksumenetlus; menetlusse kaasamine; solidaarvastutus; äriühingu juhatuse
liikme vastutus; õigus heale haldusele; õigus tõhusale
õiguskaitsevahendile ja õiglasele kohtulikule arutamisele
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; ELL artikkel 2; EL põhiõiguste
harta artikkel 17; EL põhiõiguste harta artikkel 41; EL põhiõiguste harta
artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7602

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium