Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0568 - "Jahiseaduse muutmise seaduse eelnõu (444 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 29 May 2024 16:26:05 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0568 - Jahiseaduse muutmise seaduse eelnõu (444 
SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 29.5.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 13.06.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9d72d31c-a6bc-485a-83b5-e94ca3cf1434
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/9d72d31c-a6bc-485a-83b5-e94ca3cf1434?activity=3

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main