Subject: C-252/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 10:59:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/221
Kohtuasja number: C-252/24
Vastuse kuupäev: 07.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: klassifitseerimine; kombineeritud nomenklatuur; rubriigikood;
toidulisandid
Õiguslikud vormid: määrus (EMÜ) nr 2658/87 (kombineeritud nomenklatuur)

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7594

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium