Subject: C-246/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 12:56:44 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/220
Kohtuasja number: C-246/24
Vastuse kuupäev: 05.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: liikmesriigi ametlikus vääringus nomineeritud pangatähtede
väljavedu; mõiste ?isiklik kasutus?; Venemaa vastu suunatud piiravad
meetmed seoses olukorraga Ukrainas
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 833/2014

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7593

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium