Subject: Webdesktop: EU Pilot päring EUP(2022)10537
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Virge Aasa", "RAM Info"
Cc: Thomas Auväärt, <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 08:05:01 +0300

Reg. number: 15.3-5/5330-8
Reg. kuupäev: 17.05.2024

Tere

Euroopa Komisjon aktsepteeris Eesti vastuse EU Pilot päringule 
EUP(2022)10537, mis puudutab direktiivi 2019/879 (millega muudetakse 
direktiivi 2014/59/EL seoses krediidiasutuste ja investeerimisühingute 
kahjumikatmis- ja rekapitaliseerimisvõimega ning direktiivi 98/26/EÜ) 
võimalikku rikkumist, kuid ei lõpetanud menetlust ja palub esitada 
ajakohastatud teabe 31. oktoobriks 2024.

Teave komisjonile edastamiseks palume saata hiljemalt 28.10.2024 aadressile 
[email-masked].

Lisainfo manuses.

Lugupidamisega
Katre Jaakson
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.