Subject: C-234/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 22:34:42 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/210
Kohtuasja number: C-234/24
Vastuse kuupäev: 30.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: käibemaks; käibemaksu tagastamine; käibemaksukohustuslane;
õigus käibemaksu tagasisaamisele
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv 2008/9/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7583

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium