Subject: C-228/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 09:21:33 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/211
Kohtuasja number: C-228/24
Vastuse kuupäev: 31.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dividendid; eri liikmesriikide ema- ja tütarettevõtjate ühine
maksustamissüsteem; maksuvabastus; meetmed kuritarvituste vältimiseks;
teises liiklmesriigis asuv tütarettevõtja
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/96/EL; direktiiv (EL) 2015/121

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7584

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium