Subject: FW: Päring reklaamfilmivõtteks Location Unit
From: "SM Info"
To: "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 08:09:41 +0300

Edastame pöördumise Rahandusministeeriumile.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

From: Helar Tappo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 14, 2024 5:12 PM
To: SM Info <[email-masked]>
Subject: Päring reklaamfilmivõtteks Location Unit

Tere!

Kirjutan Teile ettevõttest Location Unit OÜ, tegeleme võttekohtade otsimise 
ja haldamisega valdavalt videovõtetele. Koostöös produktsioonifirmadega 
oleme teenindanud selliseid suurkliente nagu Mercedes Benz, Renault, Sony, 
Lidl, Samsung, BMW, Seat, Mitsubishi ja palju teisi.

Meie töödega saab tutvuda siin: https://www.locationunit.ee/portfolio

Oleme tegemas hetkel eeltööd jalanõupoe Deichmanni reklaamile. Sellega 
seoses meeldib režissöörile väga ministeeriumite ühishoone välisilme. 
Soovime uurida võimalust filmida 22.05 või 23.05 ministeeriumite ühishoone 
Suur-Ameerika tn poolsel alal. Hetkel täpset kellaaega veel ei oska öelda, 
aga filmimine kestab maksimaalselt koos ettevalmistusega 4 tundi. Manuses on 
kaart, kus on maksimaalne ala filmimiseks. Terve ala korraga kasutuses ei 
ole.

Millega peaksime antud hoone eksterjööris filmisel arvestama? Kas tohiksime 
inimesi suunata teisest sissepääsust või paluda inimestel oodata 
maksimaalselt 3 minutit?

Manuses on kaamera kaadrite plaan.

Parimat / Best wishes,

Helar Tappo

Location Manager

+372 5841 6664

 <http://www.locationunit.ee/>

 <http://www.locationunit.ee/> www.locationunit.ee  • 
<http://www.instagram.com/locationunit> @locationunit

Location Unit OÜ • reg. nr 12890074

Office:  <https://goo.gl/maps/Dfu7BpXiswnc9uGaA> Soo 4, Tallinn, Estonia 
10414

Rental:  <https://goo.gl/maps/PgukV4mpN4uhEDqL6> Maleva 2c-125, Tallinn, 
Estonia 11711

Statement of Confidentiality

The contents of this e-mail message and any attachments are confidential and 
are intended solely for the addressee.

The information may also be legally privileged. This transmission is sent in 
trust, for the sole purpose of delivery to the intended recipient.

If you have received this transmission in error, any use, reproduction, or 
dissemination of this transmission is strictly prohibited.

If you are not the intended recipient, please immediately notify the sender 
by reply e-mail or phone and delete this message and its attachments, if 
any.