Subject: C-92/24 kuni C-94/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 13:44:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/204
Kohtuasja number: C-92/24 kuni C-94/24
Vastuse kuupäev: 28.05.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: dividendide maksustamine; eri liikmesriikide ema- ja
tütarettevõtjate ühine maksustamissüsteem; maksustatav summa; äriühingu
maksustamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/96/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7577

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium