Subject: Re: Ettevõtlustulu lihtsustatud maksustamise seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Nelli Loomets" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Kaia Vask" <[email-masked]>, "Inge Mirov" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 12:19:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Täname eelnõu eest.
Peame heaks mõtteks täiendava tulumaksukohustuse asendamist sotsiaalmaksuga, 
mille tagajärjel suurenevad  ettevõtluskonto kasutaja sotsiaalsed garantiid 
(ravikindlustusega kaetus). Eestis on vaja rohkem selgeid töösuhteid, mida 
ei asendataks näiliku ettevõtlussuhtega maksukoormuse vähendamise eesmärgil.

Lugupidamisega

 Nelli Loomets │ Jurist
 Eesti Ametiühingute Keskliit
 Laulupeo 24, Tallinn

From: [email-masked] <[email-masked]>

Sent: Tuesday, April 30, 2024 9:19:30 AM
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Välisministeerium 
<[email-masked]>; Sotsiaalministeerium <[email-masked]>; Siseministeerium 
<[email-masked]>; Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium 
<[email-masked]>; Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>; 
Kultuuriministeerium <[email-masked]>; Kliimaministeerium 
<[email-masked]>; Kaitseministeerium 
<[email-masked]>; Justiitsministeerium <[email-masked]>; Haridus- 
ja Teadusministeerium <[email-masked]>; Eesti Maksumaksjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; 
Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; 
Maksu- ja Tolliamet <[email-masked]>; LHV Pank AS <[email-masked]>; Eesti Väike- 
ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked]>
Subject: Ettevõtlustulu lihtsustatud maksustamise seaduse muutmise ja 
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Ettevõtlustulu lihtsustatud maksustamise seaduse muutmise ja 
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 29.04.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/936-4.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
www.rahandusministeerium.ee <http://www.rahandusministeerium.ee>

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.