Subject: Õppelaenu saaja surma korral riigitagatise rakendumine (LHV)
From: "Karoliine-Amelia Priinits" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 8 May 2024 10:14:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Vastavalt riigiga sõlmitud õppelaenu andmise korraldamise lepingule tuleb
esitada õppelaenu saaja surma korral dokumendid riigitagatise
rakendumiseks Rahandusministeeriumile.

Meil tekkis nüüd esimene juhtum. Millisele meiliaadressile saame täpselt
need dokumendid saata? Uurin, kuna tegemist on isikuandmeid sisaldavate
dokumentidega ning kas need tuleks kellegi nimele krüpteerida?

Heade soovidega

Karoliine-Amelia Priinits

jurist, tiimijuht

T 684 6153

M 5344 5685

LHV Pank
 <http://lhv.ee/> lhv.ee